CONCERNING PATHOLO-ANATOMIC DETERIORATIONS OF VARIOUS ORGANS IN CASES OF LIVER NECROSIS FOLLOWING MARSILIO THERAPY (IPRONIAZID) (eng)
Γερμανικά
1960
73-81
  • (eng) The deterioration of organs are described which occured from the toxic activity of the drug in a therapeutic dose from a 32 year old woman who suffers from depressive psychosis. The deterioration concluded in heavy liver necrosis and severe degenerative deteriorations of the myocardium and kidneys.

  • (gre) Περιγράφονται οι αλλοιώσεις των οργάνων, οι οποίες προήλθαν απ' την τοξική δράση του φαρμάκου, σε θεραπευτική δόση, από γυναίκα ηλικίας 32 ετών, που πάσχει από καταθλιπτική ψύχωση. Οι αλλοιώσεις συνίστανται σε βαρεία νέκρωση του ήπατος και βαρειές εκφυλιστικές αλλοιώσεις του μυοκαρδίου και των νεφρών.

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΑΘΟΛΟΓΟΑΝΑΤΟΜΙΚΩΝ ΑΛΛΟΙΩΣΕΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΕΠΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΣ ΝΕΚΡΟΣΕΩΣ ΤΟΥ ΗΠΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑΝ ΔΙΑ MARSILID (IPRONIAZID)

  1. Ψηφιακό τεκμήριο
    1. Γενική παθολογία